Monday, April 4, 2011

MY BEAUTY QUEEN~

Siapa Beauty Queen? Itulah yang saya gelarkan ibu saya. Dialah satu-satunya ibu yang saya ada. Ibu saya dilahirkan pada 21 Januari 1960. Tidak pernah saya lupakan tarikh tersebut. Setiap tahun saya dan adik adik akan buat persiapan untuk menyambut hari kelahiran ibu saya. Dan setiap kali tarikh tersebut juga saya akan menangis kesyukuran sebab masih diberi peluang untuk menyambut hari bersama ibu saya. Hingga sekarang, saya tetap akan duduk disamping ibu saya yang dicintai walaupun tempat belajar saya jauh dari rumah. Hampir 2 minggu sekali saya pasti akan pulang ke rumah menjenguk ibu saya. 




Inilah bonda tercinta saya. Saya sayang dia sangat-sangat.
Comelkan umi saya. Jangan cemburu ye. Saya memang manja dengan umi saya.

No comments:

Post a Comment